OVER ONS

Je zoekt een boekhouder die meer doet dan goochelen met cijfers? Iemand die met je meedenkt en samen met jou de zakelijke lijnen van je eigen zaak uittekent? 

Ongedwongen én professioneel. 

Dat is wie we zijn: boekhoudkantoor Van Hooff. Een team met 40 jaar ervaring in accountancy, fiscaliteit en juridisch advies. Of je nu een startende ondernemer bent, een eenmanszaak met 30 jaar op de teller of een vennootschap met 20 werknemers op de loonrol … Voor ons maakt dat niets uit. Wij begeleiden je van a tot z.

Welkom! Kopje koffie?

Van Hooff, meer dan boekhouden alleen

Hoe het allemaal begon? Met vader Mil Van Hooff. In 1981 stampte hij het kantoor uit de grond. Aanvankelijk gewoon thuis, aan de keukentafel. Ongedwongen

In 1998 stapte dochter Goedele als fiscaal accountant mee in de zaak. Samen met echtgenoot Stijn Carron loodst ze Van Hooff de 21ste eeuw binnen. 

Vandaag bouwt een vijftiental medewerkers mee aan een kantoor dat de digitale revolutie omarmt. Want minder routineuze taken, betekent meer tijd voor jou als klant. 

Ongedwongen professionalisme noemen wij dat, ons handelsmerk.

Als expert staan we jou bij zodat jij je kunt focussen op wat telt: je zaak.

Waarom kiezen voor boekhoudkantoor Van Hooff?

Betrokken en persoonlijke aanpak

We werken niet voor je maar mét je. Samen. Vertel ons over je plannen, je doelen. Waar wil je naartoe met je bedrijf? Luidop dromen mag. Wij vertalen de cijfers en sturen zo je ondernemersdroom in de juiste richting. Concreet en in heldere taal

Is je businessplan niet solide genoeg, dan zullen we je dat in alle eerlijkheid ook zeggen. In vertrouwen moet dat kunnen. Uiteraard gaan we samen met jou op zoek naar een alternatieve oplossing.

Proactief meedenken en doen

We wandelen het hele traject met je mee. We bieden je inzichten, waardoor jij de juiste beslissing neemt. We kijken steeds vooruit. Zien we ergens een opportuniteit, dan spelen we daarop in. 

We houden ook voortdurend de vinger aan de pols. Wijzigt de financiële of fiscale wetgeving, dan zullen we die regels ook toepassen op jouw bedrijf of zaak.

Play Video

Correcte dienstverlening door experten

Nauwkeurig facturen inboeken, blijft een belangrijk onderdeel van onze job. Maar dankzij de digitalisatie verloopt dit proces sneller en efficiënter. Gevolg? Meer tijd om jou te begeleiden. 

Onze expertise gaat breed van juridisch advies, vermogensbeheer, fiscale optimalisatie tot investeren in vastgoed. Wij zijn van alle markten thuis.

Alles in balans

Wij streven naar een leven in balans. Een positieve boekhoudkundige balans als voorwaarde voor een leven in evenwicht. Jouw administratie is bij ons in goede handen zodat jij de ruimte krijgt om je te focussen op je zaak. En omgekeerd. Doordat jij meer energie hebt, groeit je zaak. 

Alles in balans. Ook de work-life balance van onze medewerkers. En dat straalt af op jou.

Toegankelijk

Sta je voor een belangrijke beslissing? Zit je met een fiscale vraag? … Jouw dossierbeheerder staat voor je klaar. Een vertrouwenspersoon die je dossier door en door kent en je in mensentaal verder helpt.